Tuesday, March 10, 2015

75. ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.

Η ΣΥΝΕΠΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΝΟΣ ΕΠΙΤΥΧΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.
Η παιδεια θα πρεπει να βασιζεται στην αρχη της συνεπειας του πολιτισμου. Δηλ για να υπαρχει μια συνεπης συνεχεια σε ενα πολιτισμο , οι προηγουμενες γενιες πρεπει να περνουν στις επομενες γενιες, αυτα που γνωριζουν και πιστευουν. Αυτο ομως σημαινει πως μεταβιβαζουν/κληρονομουν μεσω της διδαχης, ΟΛΑ οσα γνωριζουν ΣΕ ΟΛΟΥΣ. Διοτι ετσι η ασφαλης συνεχεια της εξελιξης του πολιτισμου ειναι μεγιστη., Δηλ μια παιδεια της πλειοψηφιας, και οχι μια παιδεια μιας επιλεκτης απο ιεραχικα δηθεν αξιοκρατικα συστηματα εξετασεων, και μικρης μειονοτητας, προορισμενης τελικα να εξυπηρετηση την οικονομικη και εξουσιαστικη ολιγαρχια στον πολιτισμο. Δηλ η οικονομικη ολιγαρχια να αναπαραγει μια γνωστικη ολιγαρχια, αφιερωμενη στις αναγκες των λιγων. Μια τετοια ολιγαρχικη παιδεια της μειοψηφιας ισως ειναι και μια βασικη αιτια, για ενα περιοδικα αυτοκαταστρεφομενο πολτισμο.
Ο πολιτισμος μας δεν μπορει να επιβιωσει χωρις την πανεπιστημιακη και μεταπτυχιακη πανεπιστημιακη γνωση. Επομενως και αυτα τα επιπεδα της παιδειας πρεπει να ειναι ελευθερα, δωρεαν και για ολους, και να καταληξουν να γινουν γνωση της πλειοψηφιας.
Χρειαζομαστε λοιπον ανοιχτη ελευθερη δωρεαν παγκόσμια παιδεια της πλειοψηφιας (open source, ολων των βαθμιδων , μαζι και Aνωτατη) μεσα απο το ιντερνετ, αλλα και οχι μονο (οι εμνευσμενοι δασκαλοι ειναι αναντικαταστατοι, αλλα περισσοτερο αναντικαταστατη ειναι η αυτενεργη, πρωτοβουλιακη ερευνα και αναπτυξη της σκεψης του καθενος).


ΤΑ 12 ΣΤΑΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ

(Απο το "ΕΓΩ", στο "ΕΜΕΙΣ" και ενα νεο ΕΑΥΤΟ. Απο το εχειν στο δραν, στο συναισθανεσθαι, στο συλλογιζεσθαι, στο επιγνωναι μεχρι και το βουλεσθαι  Σε αυτη την πορεια, πρεπει να ανακτησουμε τις 4 βασικες ελευθεριες. Την Οικονομικη, Ηθικη, Δημιουργικη και Πνευματικη ελευθερια μας)

Τα 12 σταδια της εξελιξης του ανθρωπου.

(Το μεταφρασα απο τα αγγλικα)
Η ιδιωτική σφαιρα (δικος μου υποτιτλος)
1) Η περιπλάνηση
Απο που ερχομαστε, γιατι, ο σκοπος μας, και συλλεγοντας τα "εργαλεια"
2) Η μύηση
Προετοιμαζοντας το δικο μας μονοπατι, καθενας διαφορετικο, και ευελπιστώντας να συγκλινουν κεντρικά.
3) Τιμώντας
Κατανοώντας την πηγή της δημιουργίας μας, το ιερό στον κάθε ατομικό εαυτο.
4) Διατυπώνοντας την πρόθεση
Διαπίστωση και επιβεβαίωση του αληθινού στόχου της δημιουργίας εαυτού.
5.1) Άφεση
Παραίτηση από τον έλεγχο για να επιτραπεί το ευάλωτο. Μαθαίνοντας αυτό που είναι ήδη γνωστό.
5.2) Εναγκαλισμός του κρυμμένου εαυτού.
Περπατώντας στα άγνωστα και σκοτεινα μέρη του εαυτού. Οντας και γινόμενος το Κενό.
6) Ανάβοντας την φλόγα στην καρδιά.
Συνδέοντας τον Εαυτό και βρίσκοντας τίμια, και με νόημα, τελετουργία.
7) Μεταμόρφωση
Σκαρφαλώνοντας στην κλίμακα της αυτο-υπευθυνότητας, για να κρατηθεί το όραμα της Ύπαρξης στην Εν-οτητα.
Όντας το όραμα που αλλάζει κάθε αντίληψη.
Η δημόσια σφαίρα (δικός μου υπότιτλος)
8) Γινόμενος ανθρώπινος
Θετικη εμπαθεια και συμ-παθεια προς όλα. Όντας σε αληθινά υπεύθυνες σχέσεις.
9) Βαδίζοντας το Μονοπάτι.
Ολοκληρώνοντας όλα τα βιώματα της ζωής. Οντας δάσκαλος μέσω του υπαρχειν.
10) Υπηρεσία
Απομακρυνόμενος απο την ψευδαίσθηση της χωριστοτητας.
Ολοκληρωτική προσέγγιση στη ζωή με ταπεινότητα και χαρά.
11) Αφοσίωση στην Ύπαρξη.
Δίνοντας αξία, πίστη, αφοσίωση, λατρεία, και πράξη στην Ύπαρξη, είναι η δημιουργία του Εαυτού.
Το ιδιο στα αγγλικα.
The private space:
1) The Wandering: 
Where we come from, why, our purpose and gathering our "tools".
2) Initiation: 
Preparing our own path, each one different and hopefully centering.
3) Honoring: 
Understanding the Source of our creation. Recognizing the sacred in oneself.
4) Stating Intention: Realizing and acknowledging ones true purpose to create Self.
5.1) Surrender : Letting go of control to allow vulnerability. To learn what is already known.
5.2) Embrace our own hidden-self :
Walking into the unknown and dark parts of Self. Being and becoming the Void.
6) Lighting the Flame in the Heart: Connecting to Self and finding meaningful, honest, ritual.
7) Transformation: Climbing the ladder of self-responsibility, to hold a vision of Being in One-ness, 
Being the vision that alters all perception.
The public space:
8) Becoming Human: Empathy and compassion toward all. Being in truly responsible relationships.
9) Walking The Path: Integrating all of life's experiences. Being a teacher by Being.
10) Service: Discarding the illusion of separateness. Total approach to life in humility and joy.
11) Believing in , honoring, and service to the deeper Existence: 
Giving value and practice to the Existence is the creation of Self.