ΣΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΚΡΙΣΗ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΩΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, Η ΠΛΑΝΗΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΑΡΧΕΣ? ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΝΑΣ ΣΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ
Η εξελιξη της ανθρωπινης συνειδησης περνα απο την υπερβαση, των στενων οριων του χωριου της πολης και τελικα και του εθνικου κρατους.Μονο που εδω, πρεπει να πολεμησουμε την "νεα ταξη πραγματων" που προσπαθη να σφετεριστη την μεγεθυνση αυτη προς μια πλανητικη κλιμακα, στο ονομα της δυναμης του χρηματος και της ολιγαρχιας του. Οπως και να πολεμησουμες μια παγκοσμια κυβερνηση οταν δεν υπαρχει παγκοσμια αμεση δημοκρατία και παγκοσμιο κοινοβουλιο. Ολοι οι λαοι οπως και οι Ελληνες, θα χρειαστη για να λυσουν τα προβληματα τους, οχι να σμικρυνθουν απο ανθρωποι σε απλως πατριωτες, η συγχωριανοι, αλλα να γινουν πλανητικοι, αλλα με Δικαιοσυνη , και με αλλες ανωτερες ανθρωπινες και κοινωνικες αρχες, οπως ισοτητα, ευτυχια, ατομικες ελέυθεριες, ψυχικη αναπτυξη. Δυστυχως την παταμε και μας χειραγωγουν ηθικα, με την Ελληνικη Δανειακη κριση, ενοσω μας εχουν πειση πως ειναι δικο μας εθνικο προβλημα (της πατριδας μας) ενω στην πραγματικοτητα η διαρκης ανοδος των χρεων ειναι νομισματικο συστημικο προβλημα ολης της ευρωζωνη λογω του τροπου λειτουργιας των τραπεζων . Ετσι εκμεταλευομενοι τον περιορισμο της αντιληψης μας στα ορια της Ελληνικης πατριδας, μας υποδουλωνουν οικονομικα. Εμεις με θαρος και τολμη αλλα και νοημοσυνη, πρεπει να μπορουμε να λεμε σε καθε Eurogroup "Θα σας πουμε πως θα λυθη το προβλημα των δανειακων κρισεων της ευρωπης". Δηλ θα πρεπει να γινουμε μεγαλυτεροι στην υπευθυνοιτητα και νοημοσυνη απο καθε μελος του euro-group και να τους υποδειξουμε τις πραγματικες αιτιες. Δεν προτεινουμε λυση απλως με το να εισπραξουμε τα χρηματα τους, δανεικα και αγυριστα, αλλα πρεπει αν τους υποδειξουμε να κανουν reset στην ECB (δηλ διαγραφη των δανειων της ΕΚΤ προς ολες τις τραπεζες και δημοσιους τομεις) , να μηδενισουν τα χρεη ολων και τα δικα τους χρεη, και μετα να κανουν την ECB ,μη κερδοσκοπικο οργανισμο που ανηκει αναλογικα σε ολα τα υπουργια οικονομικων ωστε οποτε εκδιδει χρηματα, να ειναι δημοσιο αγαθο και να ανηκουν αναλογικα χωρις δανεισμο και τοκους σε ολους τους λαους. Τελος να εμποδιστει με νομο η ECB, να κυκλοφορει στην Ευρωπη το χρημα σε πανω απο 20% με δανεισμο. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΜΟΝΟ, ουτε ειναι στην εξουσια, να το πραγματοποιησουν Ελληνες πολιτικοι. Ειναι ομως στην εξουσια (τυπικα τουλαχιστο) , να το πραγματοποιησουν ολοι οι πολιτικοι μαζι, της Ευρωζωνης. Και εμεις ως πρωτοι παθοντες εχουμε και περισσοτερο λογο να το ζηταμε, απο ολους αυτο. Ετσι γινομαστε και καταλυτης θετικης εξελιξης ευρωπαικης και οχι ονειδος, σωβινιστων δανεισμενων που δεν μπορουν να πληρωσουν τα χρεη τους, .........
ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟ EURO-GROUP, ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣΗ ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ ΕΦΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟΝ ΛΑΘΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΜΑΑΣΤΡΙΧ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΗ , ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΘΑ ΡΟΚΑΝΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΟΧΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΕΥΡΩ.
1) Ο κεντρικος οργανισμος της εκδοσης του ευρω (τωρα η ECB , EKT), να ειναι μη-κεροσκοπικος κα να ελεγχεται απολυτα απο το eurogroup δηλ απο τους υπουργους οικονομικων .,
2) Τα εκδιδομενα ευρω να ανηκουν αναλογικα με τον πληθυσμο, στα αντιστοιχα υπουργεια οικονομικων
3) Η κυκλοφορια του νεο-εκδομενου ευρω, γινεται κατα μεγιστο ποσοτο 20% με δανεισμο μεσα απο το τραπεζικο συτημα. Το υπολοιπο 80% μεσω μισθων, συνταξεων, ασφαλισης, επιδοτησεων, κοινωνικων επεενδυσεων, επιχειρηματικων επενδυσεων κλπ Αυτο το μετρο εμποδιζει την περιοδικη εμφανιση καθε 50-80 χρονια κρισεων υπερχρεωσης, και δημιουγει μαι σταθερη οικονομια. Με ενα τετοιο μετρο οι επιχειρησεις δεν θα εχουν κατα μεσο ορο 66% του ενεργητικου ως δανεισμο, αλλα κατω του 33%. Επισης οι δημοσιοι τομεις θα εχουν δανεισμο σε ποσοστο του ΑΕΠ κατω του 33%.
Με αυτο τον τροπο το ευρω θα εξηπηρετει τα εθνικα συμφεροντα, κατα πολυ περισσοτερο απο οτι τωρα των εθνων της ευρωζωνης και δεν θα παραβιαζε τα συνταγματα τους.
Τωρα το ευρω
1) Εκδιδεται απο μια κερδοσκοπικη ιδιωτικη τραπεζα την ECB, που δεν ελεγχεται απο τα υπουργεια οικονομικων (Eurogroup)
2) Οταν εκδιδει το χρημα ειτε αυτοματα ηλεκτρονικα με την ζητηση για δανεισμο απο τιος τραπεζες ειτε με ειδικη αποφαση, το νεο-εκδιδομενο ευρω τςη ανηκει!
3) Η μονη κυκλοφορια του νεο-εκδιδομενου ερω ειναι αναγκασστικη μεσω δανεισμου απο το τραπεζικο συστημα.
Με τον τελευταιο τροπο που λειτουργει το ευρω, εξυπηρετει οχι τα εθνικα συμφεροντα των εθνων της ευρωζωνης αλλα τα ιδιωτικα συμφεροντα, μιας πολυ μικρης οικονομικης ολιγαρχιας (ιδιοκτητων των κεντρικων τραπεζων) . Επιππλεον για αυτον τον λογο παραβιαζονται τα συνταγματα αρκετων εθνων της ευρω-ζωνης (δες αναρτηση 31)
Δυστυχως ο λαθος σχεδιασμος δεν ηταν τυχαιος, ηταν εσκεμμενος, και με την εν επιγνωση δημιουργουμενη δανειακη κριση , μεσω "Δρακοντειων μετρων" ενισχυεται η εξουσια αυτης της οικονομικης ολιγαρχιας και των προσεταιρισμενων τους.
ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΕΥΡΩ.
1) Ο κεντρικος οργανισμος της εκδοσης του ευρω (τωρα η ECB , EKT), να ειναι μη-κεροσκοπικος κα να ελεγχεται απολυτα απο το eurogroup δηλ απο τους υπουργους οικονομικων .,
2) Τα εκδιδομενα ευρω να ανηκουν αναλογικα με τον πληθυσμο, στα αντιστοιχα υπουργεια οικονομικων
3) Η κυκλοφορια του νεο-εκδομενου ευρω, γινεται κατα μεγιστο ποσοτο 20% με δανεισμο μεσα απο το τραπεζικο συτημα. Το υπολοιπο 80% μεσω μισθων, συνταξεων, ασφαλισης, επιδοτησεων, κοινωνικων επεενδυσεων, επιχειρηματικων επενδυσεων κλπ Αυτο το μετρο εμποδιζει την περιοδικη εμφανιση καθε 50-80 χρονια κρισεων υπερχρεωσης, και δημιουγει μαι σταθερη οικονομια. Με ενα τετοιο μετρο οι επιχειρησεις δεν θα εχουν κατα μεσο ορο 66% του ενεργητικου ως δανεισμο, αλλα κατω του 33%. Επισης οι δημοσιοι τομεις θα εχουν δανεισμο σε ποσοστο του ΑΕΠ κατω του 33%.
Με αυτο τον τροπο το ευρω θα εξηπηρετει τα εθνικα συμφεροντα, κατα πολυ περισσοτερο απο οτι τωρα των εθνων της ευρωζωνης και δεν θα παραβιαζε τα συνταγματα τους.
Τωρα το ευρω
1) Εκδιδεται απο μια κερδοσκοπικη ιδιωτικη τραπεζα την ECB, που δεν ελεγχεται απο τα υπουργεια οικονομικων (Eurogroup)
2) Οταν εκδιδει το χρημα ειτε αυτοματα ηλεκτρονικα με την ζητηση για δανεισμο απο τιος τραπεζες ειτε με ειδικη αποφαση, το νεο-εκδιδομενο ευρω τςη ανηκει!
3) Η μονη κυκλοφορια του νεο-εκδιδομενου ερω ειναι αναγκασστικη μεσω δανεισμου απο το τραπεζικο συστημα.
Με τον τελευταιο τροπο που λειτουργει το ευρω, εξυπηρετει οχι τα εθνικα συμφεροντα των εθνων της ευρωζωνης αλλα τα ιδιωτικα συμφεροντα, μιας πολυ μικρης οικονομικης ολιγαρχιας (ιδιοκτητων των κεντρικων τραπεζων) . Επιππλεον για αυτον τον λογο παραβιαζονται τα συνταγματα αρκετων εθνων της ευρω-ζωνης (δες αναρτηση 31)
Δυστυχως ο λαθος σχεδιασμος δεν ηταν τυχαιος, ηταν εσκεμμενος, και με την εν επιγνωση δημιουργουμενη δανειακη κριση , μεσω "Δρακοντειων μετρων" ενισχυεται η εξουσια αυτης της οικονομικης ολιγαρχιας και των προσεταιρισμενων τους.
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΟΥΝ
1) Θα δανειστεί η χωρά ή δεν θα δανειστεί;
2) Αν θα δανειστεί από που θα δανειστεί; Και είναι δυνατόν να βρεθούν δανειστές που δεν θα ζητήσουν να επιβάλουν υποχρεωτικούς όρους διακυβέρνησης στην Ελλάδα;. Π.χ. μπορεί να εξηγήσει η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα που εκδίδει τώρα μηνιαία ευρώ, πως απαιτεί δανεισμό από αυτήν αλλιώς βγαίνει από το ευρώ;
3) Αν δεν βρεθούν τέτοιοι δανειστές θα εκδοθεί παράλληλο ανεπίσημο Ελληνικό κρατικό νόμισμα χωρίς η Ελλάδα να βγει από την ευρωζώνη η μήπως Επίσημη κρατική δραχμή του υπουργείου οικονομικών;
4) Τι μέτρα οικονομικής και κοινωνικής αναδιάρθρωσης χρειάζονται;
4) Τι μέτρα οικονομικής και κοινωνικής αναδιάρθρωσης χρειάζονται;
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΘΕΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Η εξέλιξη ενός πολιτισμού μπορεί να διαγνωσθεί με πολλούς τρόπους, από την θετικότητα η αρνητικότητα των κυρίαρχων πράξεων του η των κυρίαρχων συναισθημάτων του η των κυρίαρχων συστημάτων διανόησης του.
Όμως ίσως ένα από τα πλέον ανώτερα και εσωτερικά κριτήρια είναι η θετικότητα η αρνητικότητα της κυρίαρχης βούλησης που επικρατεί.
Η διαφορά ενός αρχαίου βάναυσου πολιτισμού βασισμένου σε δούλους όπως της αρχαίας Ρώμης από ένα σύγχρονο με ελεύθερους ανθρώπους είναι κατά βαθος η διαφορά στην θετικότητα της κυρίαρχης βούλησης του συστήματος προς τους ανθρώπους.
Η διαφορά μιας κοινωνίας δικτατορικής τυραννίας, από μια αμεσοδημοκρατική ελεύθερη κοινωνία, είναι κατά βάθος η διαφορά στην θετικότητα της κυρίαρχης βούλησης του συστήματος προς τους ανθρώπους.
Η παρατηρηση αυτη και το κριτηριο της θετικοτητας της κυριαρχης βουλησης μπορει να φταση πολυ μακρια στην αξιολογηση της εξελιξη.Π.χ. για τους περισσοτερους μπορει να ειναι ενα λεπτο, πολυπλοκο και σκοτεινο θεμα, το γεγονος πως το χρημα, μεσω των ανισοτητων που δημιουργει εξασκει μια αρνητικη κυριαρχη βουληση στην κοινωνια, οχι μονο ως εξουσια των εχοντωνς στους μη εχοντες αλλα απλα και με την στερηση των μη εχοντων.
Η διαφορά μιας κοινωνίας οικονομικής τυραννίας και δουλείας, από μια αμεσοδημοκρατική ελεύθερη κοινωνία π.χ. χωρίς χρήματα , είναι κατά βάθος η διαφορά στην θετικότητα της κυρίαρχης βούλησης του συστήματος προς τους ανθρώπους. Η εξέλιξη από μια (οικονομική) Δεινο-πρέπεια προς μια δημοκρατική πολιτική Ευεργετικο-πρέπεια είναι κατά βάθος η διαφορά στην θετικότητα της κυρίαρχης βούλησης του συστήματος προς τους ανθρώπους .