ΜΗ-ΘΕΙΣΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΥΠΑΡΞΙΣΜΟΣ
Αυτή η ενδοσκοπική προσέγγιση όσον αφορά την εξέλιξη της ανθρώπινης συνείδησης τόσο της θνητής προσωπικότητας όσο και της αθάνατης ψυχής, δεν είναι θρησκεία , αν και μοιράζεται κάποιες από τις ποιότητες της και δεν είναι ούτε μυστικισμός ή αποκρυφισμός. Δεν ειναι επισης ο κλασσικος υλιστικος αθεισμος. Μπορεί να θεωρηθεί όμως ως ένας μεταφυσικά εμπλουτισμένος ανθρωπισμός. Ειναι συσχετισμενος επισης με τον προσανατολισμο του διαλογισμου.
Κατα την αποψη μου ο Κρισναμουρτι, ο Οσσο, ο Michael Brown (The presence process) ειναι περιπτωσεις μη-θειστικου μεταφυσικου ανθρωπινου υπαρξισμου.
Κατα την αποψη μου ο Κρισναμουρτι, ο Οσσο, ο Michael Brown (The presence process) ειναι περιπτωσεις μη-θειστικου μεταφυσικου ανθρωπινου υπαρξισμου.
Μερικά από τα απλά «αξιώματα» η αρχές στις οποίες στηρίζεται είναι
1. Η πραγματικότητα του κόσμου δεν εξαντλείται από την παρατηρήσιμη και γνωστή από τις επιστήμες μέχρι στιγμής, φυσική πραγματικότητα. Υπάρχουν αόρατες πραγματικότητες επίσης από τις οποίες , έχουμε κατά κύριο λόγο μόνο υποκειμενικά εσωτερικά βιώματα μάλλον παρά επίγνωση με εξωτερική παρατηρήσιμοτητα με τις αισθήσεις προς το παρον.
2. Οι ανθρώπινη ύπαρξη δεν είναι μόνο το ορατό σώμα και ύλη του ή μόνο η θνητή προσωπικότητα, αλλά κυρίως η αθάνατη ανθρώπινη ψυχική συνείδηση και το αθάνατο θεϊκό ανθρώπινο πνεύμα.
3. Το θνητό μέρος της ανθρώπινης ύπαρξης έχει πολύ να ωφεληθεί εάν είναι σε στοχαστική επικοινωνία με το εσωτερικό και κατά πολύ πιο πλούσιο αθάνατο μέρος της ύπαρξης, π.χ. με την αθανατη ψτχη καθως ειναι ενωμενη με το συλλογικο πεδιο των αλλων ψυχων. Αλλά και το αθάνατο μέρος της ανθρώπινης ύπαρξης έχει όφελος επίσης με τέτοια στοχαστική και συνεχή σύνδεση με την θνητό μέρος της ύπαρξης. Λιγες ειναι οι περιπτωσεις που η μεγαλυτερη αποσταση αθανατης ψυχης και θνητης προσωπικοτητας ειναι προτιμοτερη.
4. Ως αθάνατες ψυχές έχουμε να ενσαρκωθεί πολλές φορές σε διαφορετικά φυσικά σώματα, και ενδεχομένως σε διαφορετικούς πλανητικούς πολιτισμούς, πέρα από τη Γη και έτσι μπορεί να είναι και στο μέλλον. Και για ορισμένες ανθρώπινες υπάρξεις, μερικές φορές, και σε διαφορετικής συχνότητας αόρατη φυσική πραγματικότητα, και όχι στην ορατή φυσική πραγματικότητα.
5. Είναι βασικό μέρος της φύσης της ανθρώπινης ύπαρξης να εξελίσσεται γρήγορα, και τελικά να ζει σε υψηλότερης συχνότητας αόρατη, αλλά φυσική, πραγματικότητα. Αυτό μπορεί να γίνει τόσο ατομικά όσο και συλλογικά ως πολιτισμούς.
6. Η φυσική ζωή ήταν αρχικά μια ιερή πνευματική δημιουργία από πολλούς πνευματικούς δημιουργούς σε ψηλότερης συχνότητας φυσική αόρατη πραγματικότητα πριν να την φέρουν, δισεκατομμύριο χρόνια πριν οι «θεμελιωτές» με μείωση της συχνότητας της, , στην ορατή φυσική πραγματικότητα, στην οποία συνέχισε να εξελίσσεται και να αυτό-δημιουργείται
7. Δεν υπάρχει κανείς που είναι επιφορτισμένος η έχει αυθαίρετα το δικαίωμα να παρεμβάλλεται η να μεσολαβεί μεταξύ της θνητής ανθρώπινης προσωπικότητας και της εσωτερικής αθάνατης ψυχή και το θείο πνεύμα, εκτός από την ίδια την ανθρώπινη ύπαρξη. Το ίδιο ανάμεσα στον άνθρωπο και τους πνευματικούς δημιουργούς της φυσικής ζωής. Μια ανθρώπινη ύπαρξη είναι, και όπως εξελίσσεται γίνεται τελικά, όλο και περισσότερο , ο τελικος πνευματικός δημιουργός της φυσικής ζωής και του εαυτου της.
NON-THEISTIC BUT METAPHYSICAL HUMAN EXISTENTIALISM.
This introspective approach to the evolution of the human consciousnesses both of mortal personality and immortal soul, is not religion, although it shares some of its qualities and it is neither mysticism or apocryphism either. It can be considered though an enhanced metaphysical humanism.
Some of the simple axioms or principles on which it is based are
1. The reality of the world is not exhausted by he observable and known by sciences so far, physical reality. There area invisible realities too of which we have mainly only subjective inner experiences rather than external observable awareness by the senses so far .
2. Humans existences are not only the visible mortal body or mortal personality but mainly the immortal human soul consciousness and immortal human divine spirit.
3. The mortal part of the human being is much benefited if it is in meditative communication with his inner and by far more rich and experienced immortal existence e.g. with the immortal soul as it is united with the collective field of the other souls. But the immortal part is in benefit too with such persistent and continuous link with the mortal part of the existence. Few are the cases that a greater distance between the immortal soul and the mortal personality is preferable.
4. As immoral souls we have being incarnated many times in may different physical bodies, and possibly different planetary civilizations, other than earth and so it may be in the future. And for some human existences sometimes in different frequencies invisible physical realities, rather than the visible physical reality.
5. It is a basic part of the nature of the human existence to evolve fast, and eventually live in higher frequency invisible but physical realities. This is done both individually and collectively as civilizations.
6. The physical life was initially a divine and sacred spiritual creation by many spiritual creators in higher physical invisible realities before it was brought by lowering its frequency billion of years ago, by the "founders", to the visible physical reality in which it went on evolving and being self-creating.
6. The physical life was initially a divine and sacred spiritual creation by many spiritual creators in higher physical invisible realities before it was brought by lowering its frequency billion of years ago, by the "founders", to the visible physical reality in which it went on evolving and being self-creating.
7. There is no-one entitled to intervene or mediate between a mortal human personality and his inner immortal soul and divine spirit, other than the human existence itself. The same between the human being and the spiritual creators of physical life. A human existence is and as it evolve it eventually becomes more a spiritual creator of physical life.